سوالات متداول
همتا اولین موسسه خصوصی است که با هدف ارائه خدمات حمایتی – تسکینی بصورت تخصصی و با محوریت حمایت از مراقبین بیماران پایه گذاری شده است.
خدمات همتا به صورت عمومی و تخصصی همه افراد جامعه را دربرمیگیرد.
زمینه های فعالیت: • عمومی: غربالگری، تشخیص و درمان بیماریهای شایع • تخصصی: مراقبتهای تسکینی، ویزیت افراد مبتلا به بیماریهای مزمن، سالمندان و مراقبین آنها • آموزشهای عمومی و تخصصی • مشاوره و ویزیت پزشکی بصورت آنلاین، تلفنی، حضوری (کلینیک و منزل) • ️مشاوره روانشناسی بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری • مددکاری اجتماعی جهت تسهیل گری مراقبت و درمان
ابتدا با شماره موسسه تماس گرفته و پس از تعیین نوبت، در زمان مقرر با مدارک لازم به همتا مراجعه نمایید. پس از تشکیل پرونده بر اساس درخواست و نیاز شما خدمات لازم برنامهریزی خواهد شد. در صورت محدودیت در مراجعه حضوری به شماره … در پیام رسان”ایتا” یا ” تلگرام” پیام دهید تا در زمینه چگونگی دریافت خدمات راهنماییهای لازم انجام شود.
کارت شناسایی معتبر فرد مراجعهکننده مدارک پزشکی شامل آخرین آزمایشها و گزارشهای سونوگرافی، سیتیاسکن و امآرآی
خیر، پاسخگویی همتا از طریق ارسال پیام در “ایتا” یا “تلگرام” و از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب میباشد.
خیر، در موارد اورژانسی لازم است با ۱۱۵ تماس بگیرید.
خیر، در حال حاضر امکان اعزام مراقب دائم برای موسسه وجود ندارد.
خدمات مراقبت در منزل در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ارائه میشود.
دسترسی ها: مترو میدان ولیعصر(عج)، ایستگاه اتوبوس خیابان سپهبد قرنی تقاطع خیابان کریمخان زند
محدودیت: همتا در محدوده طرح ترافیک است.
تعرفه های همتا بر اساس نوع خدمات تعیین می شود.
بسته به نوع بیمه تکمیلی و نوع خدمت، پوشش دهی بیمه ها متفاوت است و لازم است که این موارد را از بیمه تکمیلی خود استعلام نمایید.