ویزیت پزشکی

پزشکان همتا می‌توانند در حوزه های عمومی و تخصصی(طب تسکینی و …) به صورت حضوری یا غیرحضوری (تلفنی، تصویری و یا متنی) ایفای نقش نمایند:

خدمات عمومی

  • ارائه خدمات ویزیت در منزل و درمان مبتنی بر معاینات و تشخیص بالینی
  • پاسخگویی به سوالات پزشکی تا 48 ساعت پس از ویزیت در منزل و در صورت عدم تغییر شرایط بیمار
  • امکان ویزیت بصورت متنی، تلفنی و یا تصویری و درمان متناسب با تشخیص
  • ثبت نسخه تصویربرداری‌های لازم از جمله سونوگرافی و … همچنین آزمایش‌های چکاپ بصورت غیرحضوری
  • تجدید نسخه و ثبت داروهای مصرفی بنا بر صلاحدید پزشک
  • تفسیر آزمایش‌های چکاپ بصورت حضوری و غیرحضوری
 

خدمات تخصصی

  • فرد مبتلا به بیماری مزمن و پیشرونده را در کلینیک، بیمارستان یا منزل ویزیت می‌کنند و با کنترل علائمی از قبیل درد، تهوع و استفراغ، تنگی نفس، یبوست و … برای آرامش و بهبود کیفیت زندگی بیمار و مراقبین تلاش می‌نمایند‌.
  • به سوالات مطرح شده توسط بیمار و یا مراقبین که مرتبط با بیماری باشد، به صورت حضوری و غیرحضوری پاسخ می‌دهند
  • پس از برقراری ارتباط صحیح و موثر با بیمار و خانواده، مشکلات جسمی، روانشناختی، اجتماعی و معنوی بیمار را شناسایی کرده و با کمک سایر اعضای تیم (روانشناس، مددکار اجتماعی و… )، آنها را مدیریت می‌نمایند.
  • تلاش می‌کنند تا با سایر متخصصان و اعضای تیم معالج، ارتباط برقرار کرده، اهداف درمانی را شناسایی و از انجام اقدامات غیرموثر جلوگیری کنند.
  • اطلاعات لازم در ارتباط با بیماری و سیر آن را در اختیار بیمار و خانواده قرار می‌دهند تا امکان مشارکت در تصمیم‌گیری‌های صحیح درمانی و مراقبتی را داشته باشند.
  • با پیگیری‌های منظم و دوره‌ای، میزان تاثیر مداخلات درمانی را در بیمار ارزیابی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست
ثبت درخواست